اخبار مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  • 1400/07/14 - 15:14
  • تعداد بازدید: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته ملی کودک ؛

عضویت رایگان کودکان ونوجوانان در مراکز کانون خراسان جنوبی

کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روزهای 16 و 17 مهرماه می توانند به صورت رایگان عضو کانون شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های برنامه های مختلفی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به دو صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

حمیدی با اشاره به روز شماره هفته ملی کودک گفت: اولین روز از این هفته با عنوان کودک، صلح، بازی و نشاط  دومین روز با عنوان کودک، باورهای دینی و معنویت، سومین روز به عنوان کودک خانواده و مهارت های زندگی و چهارمین روز با شعار کودک، امنیت، بهداشت و سلامتی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد :«کودک، کتاب، هنر و ادبیات» و «هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» نیز عناوین روزهای ششم و پایانی این هفته هستند.

 مدیر کل کانون استان در پایان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بهره مندی از خدمات کانون  می‌توانند روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر به صورت رایگان عضو مراکز کانون در سطح استان شوند و از فعالیت‌های عمومی، که به صورت حضوری و مجازی در این مراکز برگزار می شود استفاده کنند.

گفتنی است: از 16 لغایت 22 مهر ماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با هدف توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی ، نیازها و خواسته های کودکی به عنوان هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت