برای دومین بار در سال 1400؛
مدیر کل کانون خراسان جنوبی پاسخگوی سوالات مردمی بود
طاهره حمیدی صبح امروز دوشنبه 9 اسفند ماه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به تماسهای مردمی پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، مدیر کل کانون استان در راستای پاسخ گویی به سوالات، شکایات، انتقادات و شنیدن پیشنهادات مردمی و همچنین تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در محل مرکز ارتباطات مردمی (سامد) حضور یافت و از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ پاسخ گوی مردم شریف استان خراسان جنوبی بود.
گفتنی است ایجاد مراکز فرهنگی و هنری جدید کانون و مراکز آموزشی کانون زبان و توسعه خدمات کانون پرورش فکری در مناطق کم برخوردار استان از اهم درخواستهای مردمی مطرح شده بود که مدیر کل کانون استان به آن پاسخ داد.
پیش از این همزمان با ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک نیز مدیر کل کانون استان از همین طریق شنونده پیشنهادات و انتقادات و همچنین پاسخ گوی سوالات مردمی بود.